Ikelang

Monday, July 20, 2009

UUM XC-R -Mission Accomplished!!!

8.00pm
Gerak ke destinasi dengan membawa misi untuk "Menamatkan kayuhan tanpa bantuan LORI" hahaha
9.30pm
sampai rumah hadis...hj din ada kat airport lagi??chehh
11.00pm
g amik beskal hj din kat tmn penaga...layan OngBak2 dulu heheheh
11.30pm
off we go...
12.30am
joint dengan Azman kat toll Hutan Kampung
1.00am
ambik goodies dekat Sumi (thank you bro)
1.30am
mendapat ayat sokongan moral dari sumi "Kalau hang naik lori kali ke-3 berturut² confirm tak ngaku jiran"...cheh!!!
2.00am
dapat check in hotel...bilik last dah..nasib baik..bayo rm60 masuk 6orang+5beskal hehehehe
2.30am
tidorrrzzzzZZZZZZZzz
5.00am
pakat lawan suruh mandi..
6.00am
solat subuh & tapau sarapan
6.30am
sampai lokasi kejadian

getting ready

awai sungguh puak-puak ni..


mokhtar n safari

jam dah 7.15 tapi...tunggu punya tunggu punya tunggu tk start² jugak...ramai dah mula berbunyi time ni..




Team Callbaru'p before flag off


sumi








(cilok dari gerek gunung)


sampai gak kat CP03....nyaris jatuh tadi..brek belakang tak makan and fork aku tak function dengan baik..jahanamm duit akuuuu nanti...

refill air 100+





Muka riak kerana berjaya menamatkan kayuhan
(nak-nak yg belah kiri tu hahahah)




tengah tunggu lucky draw..dapat gak tiub&pam..


bahan bukti!!


kereta yang menjadi tumpuan heheheh


kena taruk stoking kalu tak calar le body keta..iskk


safari n the geng...

apa² pun kesian UUM...lembu punya susu sapi dapat nama...

pada pandangan aku le...UUM tak bersalah...lokasi dah cantek..budak² yg jaga check point baik² belaka..(bodek sket leh dapat ayaq 100+ ekstra hehehe)...cuma sebab nama jamboree terpampang nama UUM maka depa terpaksa terima maki hamun org .......siannnn

so tahniah diucapkan kepada :

azman sebab dapat cap no 89!!
pak kot, hj din and aku sebab berjaya menamatkan cabaran
a'e dan hadis sebab chicken loop


1 comment:

  1. memandangkan "0 comment"...nih aku nak komen.....

    BRAVOOOOO......walaupun aku tak pi kayuh...tetapi...manusia2 yg termakan hasutan aku (hj din the first) telah pergi membawa cabaran dengan hebat...wahahahaha....

    kira mcm aku pi la jugak....wahahaha...tahniah callbaru'p....

    ReplyDelete