Ikelang

Wednesday, March 18, 2009

"LEPAS GIAN" VERSION

Tulisan : apiz
Hampa..mmg aku hamba ptg td bila dpt tau yg nite ride ke Penang kami terpaksa dibatalkan. Setelah sekian lama kami berehat daripada aktivit ride ni. Ptg td gak aku berjaya pujuk beberapa orang untuk teman aku join berkayuh. Bermula di blok QC selepas shj sesi mengepam tayar-aku, Suparman, Uncle Sam dan Bro Hassan memulakan kayuhan.
Route kami : Poli - Sg Ular - Ladang Tak Soon (trek jambori) - Infeneon - Poli

Memula tu takut2 gak nk masuk offroad kang sesat payah lak, tgk jam pun dh 6.30pm. Tp kayuh tetap kayuh gak bila tgk Bro Hassan masih bersemangat dgn Venzo birunya. lagipun marker jambori ritu masih ada lg. So belasah jelah...
Namun part kena climb aku toleh je blkg tgk Bro Hassan dh sorong Venzo-nya. Dengan peluh yang sampai lencun bajunya, kesian pulak aku tgk, jd pusher bg semangat kt Bro hassan untuk meneruskan kayuhan
"Sikit je lg Abg Hassan..pas downhill ni nmpak dh infeneon..depan tu je sikit lg nk smpai dh"
Namun msti Bro Hassan menyumpah aku bila turun je bukit tgk2 ada lg bukit nk panjat.. Sorong lg.. Ampun...haha


Tp dlm ladang mmg byk ayam utan. Goreng pun sodap tuuu..tp yang paling byk kitaorg nmpak lembu la, kerbau pun ada. hahahaa..

Sempat posing lg dorang ni tggu Bro Hassan sampai..






Lepak jap sebelum masuk poli.

Selepas 40 minit kitaorg kayuh-rehat-kayuh-rehat smpai aje poli basuh dulu beskal sbb mmg kotor giler. Dan sebelum smpan beskal sempat aku snap our last pic + my cat eye .
Tadaaaa..10 km je pun. haha..

THE END of "lepas gian" version


No comments:

Post a Comment