Ikelang

Monday, March 15, 2010

RUN..TEN TEN...RUNNN...

RUN 10...Tahniah kepada penganjur...

Tahniah kepada Ariff a.k.a Spark (PTSB XMTB) sebab dapat no 14

Takziah kepada Halim sebab tayar pancit..dengar cite tengah lead....sorry bro tak berhenti tolong...aku tak perasan...tengah layan donhell....apa pun tahniah sbb dapat no 300++ walaupun berhenti tunggu pam dekat 45minit..

lain-lain...nanti la aku komen muahahahaha..layan le gambo dulu..gambo tak banyakle...aku maleh nk berenti snap hehehehehe

try jersi

pasang plate no siap-siap...mata dah rabak dah tu..

...dan macam biasa, kalau puak-puak ni berjumpa mesti tak boleh tido awal...pukul 2.00pg ada orang buat2 lapaq plak...dah dok meracun ajak g makan....hasilnya, pukul 3.30pg baru boleh tidoq...

Pukul 5.30pg gerak ke Poli....solat subuh kat Pauh Inn...set beskal..then standby kat starting point...konon nak duduk depan hahahah....dapat duduk tengah pun kira ok le...

L-R : Apitz, Ejuan & Ayie the rescuer

before Flagg Off

TolakkkkKkkkkkk!!!

Taiping??

take 10
First time aku cramp time kayuh..sebelum2 ni aku dok cramp dalam kereta je hahahah....seksa rupanya...selama ni aku dok gelakkan Hj & Pak Kot..kali aku lak merasa...dua2 belah peha plak tu...lepak jap kat bangsal sebelum bukit botak..

Done RUNning..aku 601..Pak Kot 647..Shahrul 568

Kudaku Lari Gagah Berani..

muka-muka letih..

aku jugak yg kena bawak keta blk kulim!!!

1 comment:

  1. Jika ada saranan penambahbaikan utk next RUN, amat dialu-alukan.

    ReplyDelete